مجله تندرستی فیتنس مگ

هرچه در دنیای فیتنس میگذرد...

مجله تندرستی فیتنس مگ

هرچه در دنیای فیتنس میگذرد...

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

اگر وارد ۴۰سالگی شده‌اید یا تا ۴۰سالگی فاصله‌ای ندارید، شاید برایتان سؤال شده باشد که آیا باید در سبک غذا خوردن و ورزش خود تغییری ایجاد کنید یا نه. طبیعی است که از سن ۴۰سالگی به‌بعد، تغییراتی در بدن رخ می‌دهد که باید متناسب با آن، سبک زندگی و ورزش و غذا خوردن خود را تغییر دهید. برای اینکه تناسب اندام بعد از ۴۰ سالگی را تجربه کنید، نکات این مقاله را به‌ خاطر بسپارید.

اگر سبک زندگی فعال و اندام متناسب داشته باشید، می‌توانید دوران میان‌سالی بهتر و سالم‌تری را بگذرانید

  • ُسینا عبدی

 

نحوه لاغر کردن زانو

لاغر کردن زانو نیاز به تمریناتی دارد که بر روی عضلات پا تمرکز می کنند. اغلب افراد دارای اضافه وزن چربی های اشباع شده ای در ناحیه شکم و پاهای خود دارند. برای از بین بردم چربی های دور زانو تنها یک تمرین وجود ندارد که آن قسمت از پا را لاغر کند، بلکه تمام ناحیه پا را درگیر خواهد کرد.

تناسب اندام شامل تمامی قسمت های بدن می شود که بدون شک داشتن پاهایی متناسب با باقی اندام بر زیبایی اندام اضافه خواهد کرد. متاسفانه به دلیل نوع سبک کاری و زندگی افراد زیادی زمان کافی برای رفتن به باشگاه ندارند یا مادران خانه داری که برای مراقبت از کودکان خود نمی توانند راحت به باشگاه بروند.

این افراد می توانند با تهیه برخی از وسایل یا بدون آن ها مدت زمانی را برای انجام تمریناتی در خانه یا بیرون منزل به آن اختصاص دهند تا به مرور شاهد کاهش سایز در ناحیه زانو و ران های خود باشند.

  • ُسینا عبدی

اشتباهات رایج در انجام حرکت جلو بازو دمبل تمرکزی, حرکت جلو بازو دمبل تمرکزی روی نیمکت, جلو بازو دمبل تمرکزی ایستاده

جلو بازو دمبل تمرکزی همان طور که از اسمش مشخص است، بر روی تقویت عضلات جلو بازو تمرکز دارد. اگر این حرکت به درستی انجام شود، تمام فشار بر روی عضلات جلو بازو متمرکز می شود. عضلات جلو بازو یکی از عضلات پر زرق و برق در بدنسازی است که به مقدار بسیار زیادی دیده می شود و به همین دلیل بدن سازان علاقه بسیار زیادی به تقویت این عضله دارند.

  • ُسینا عبدی