مجله تندرستی فیتنس مگ

هرچه در دنیای فیتنس میگذرد...

مجله تندرستی فیتنس مگ

هرچه در دنیای فیتنس میگذرد...

۹ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

آنالیز بدن دستگاه کوانتومی

اگر بخواهید وزن کم کنید، وزن خود را بالا ببرید، عضله بسازید یا برای فیتنس تلاش کنید، حتما به آنالیز بدن نیاز خواهید داشت، در این مسیر .

آنالیز سه بعدی با دستگاه کوانتومی یا بایورزونانس یکی از روش‌های مدرن برای آنالیز بدن است. البته متخصصین از روش‌های متعددی برای اندازه‌گیری مقدار چربی موجود در بدن شما استفاده می‌کنند. اما دستگاه کوانتومی یک تصویر کامل و جامع از قسمت‌های مختلف بدن شما به دست می‌دهد.

به کمک این روش متخصص می‌تواند بگوید که در بدن شما چه می‌گذرد. به این ترتیب یک برنامه جامع و کامل که تمام نیازهای بدن شما را در نظر بگیرد، پیشنهاد خواهد داد.

  • ُسینا عبدی

فلای بورد ,ورزش فلای بورد ,ورزش فلای بورد چیست

فلای بورد (به انگلیسی:Flyboard) وسیله است که با اتصال به یک جت اسکی فرد را بر روی هوا معلق یا شناور نگه می دارد و با پمپاژ و فشار آب به وی اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی و شیرجه زدن را می دهد. این وسیله ابتدا در مسابقه های جهانی جت اسکی در چین در سال 2011 معرفی گردید و بطور رسمی از ماه می سال 2012 دردسترس عموم قرار گرفت.

  • ُسینا عبدی

 

تناسب اندام

 

بعد از کلی تلاش و سختی به وزن ایده آل رسیدید حالا باید برای ثابت نگه داشتنش تلاش کنید. یکی از سوال های رایج برای خیلی از کسانی که رژیم میگیرند اینه که چیکار کنم دوباره چاق نشم؟ چالش ثابت نگه داشتن وزن از خودِ وزن کم کردن سخت تره. با این حال با ابزار درست و شاید مهمتر از اون ذهنیتی صحیح، موندن تو وزن ایده آل، نبردی دشوار نباشه.

برخی از کسانی که رژیم میگیرند بعد از مدتی دوباره وزن اضافه می کنن. درسته که تو هر کاری وقتی عدم کارآمدی چیزی رو ببینید دیگه سراغشو نمی گیرد. اما در مورد رژیم، اکثر افراد، بی نظمی شون رو عامل بازگشت وزنشون می دونن. در واقع افراد معمولا یا درگیر کاهش وزن هستن یا موفق به کاهش وزن شدن و یا دوباره وزنشون برگشته.

  • ُسینا عبدی

گرفتگی عضلات گردن

 

 اسپاسم یا گرفتگی گردن چیست؟ 

اسپاسم سفت شدن غیر ارادی عضلات در بدن است که اغلب باعث درد شدید می شود که این درد می تواند دقایقی ، چند ساعت یا چند روز پس از شل شدن عضله و از بین رفتن اسپاسم ادامه یابد .

 گرفتگی در هر قسمت از بدن که عضله وجود دارد از جمله گردن شما می تواند اتفاق بیفتد . 

  • ُسینا عبدی

روغن ماساژ

روغن ماساژ باعث می‌شود دست فرد ماساژ دهنده راحت‌تر بر روی پوست حرکت کند. روغن‌ها و لوسیون‌های زیادی برای ماساژ درمانی وجود دارند، اما قطعا همه‌ی افرادی که به مراقبت از پوست خود اهمیت می‌دهند به‌دنبال روغن‌های گیاهی، کم چرب و کاملا طبیعی هستند. در این مقاله بهترین انواع روغن ماساژ طبق نظر درمانگران ماساژ را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ُسینا عبدی

ماساژ و ماساژ درمانی

در چند سال اخیر، کلمه ماساژ و ماساژ درمانی را اکثریت بسیار شنیده ایم. همچنین کلاس های آموزشی آن در کشور طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. ماساژ راه‌ حل عالی برای رفع خستگی موضعی بدن به شمار می‌رود.

طرفداران این روش معتقد هستند، با انجام مرتب آن می توان بیماری‌های جسمی و روحی را بهبود بخشید. در ادامه مقاله این روش عالی را که امروزه مورد توجه بیش از پیش نسبت به سابق قرار گرفته است، مورد صحبت و آشنایی قرار داده ایم.

  • ُسینا عبدی

سمن مفرط

لاغری سنتی چیست؟ آیا رژیم لاغری طب سنتی با رژیم های چربی سوز دیگر تفاوت دارد؟ توصیه های کاهش وزن طب سنتی چه می گویند؟ در لاغری سنتی چگونه حمام رفتن و خواب می تواند موجب لاغری و چاقی شود؟

  • ُسینا عبدی

لاغری پایین تنه

خیلی ها به ورزش های مخصوص بدنسازی وابسته اند، هر چند که شاید خانم ها خیلی پیگیر این موضوع نباشند. متاسفانه اکثر خانم ها در ناحیه باسن،‌ ران،‌ و پایین تنه دچار چربی اضافه می شوند. از بین بردن این چربی اضافه کار خیلی سختیست؛ اما خوشبختانه فعالیت ها متفاوت و بسیار زیادی وجود دارد که به شما کمک می کنند از دست این چربی ها نجات پیدا کنید. هیچ قانون سفت و سختی هم در این زمینه وجود ندارد؛ تنها کاری که باید بکنید تمرین و ورزش منظم است. البته در اکثر موارد از بین بردن چربی های اضافی ران ها برای خانم ها نسبت به آقایان سخت تر است.

چند مرحله وجود دارد که باید به ترتیب آن ها را انجام بدهید تا بتوانید به راحتی چربی های ناحیه پا و پایین تنه را از بین ببرید. عمل کردن به این مراحل به شما کمک می کند که به راحتی از شر این چربی ها خلاص شوید و پایین تنه خوش فرمی داشته باشید.

  • ُسینا عبدی

دراز نشست

حرکات شکم برای داشتن دور کمر و تناسب اندام متناسب بسیار مهم قلمداد می‌شود. از طرفی می‌توان با آموختن این حرکات موثر که در این متن ارائه شده است، راه مناسبی در هر مکان مانند منزل، پارک و… را برای داشتن کمری باریک و شکمی تخت، پیش گرفت.

  • ُسینا عبدی