مجله تندرستی فیتنس مگ

هرچه در دنیای فیتنس میگذرد...

مجله تندرستی فیتنس مگ

هرچه در دنیای فیتنس میگذرد...

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

دستگاه بدنسازی

همه دستگاه‌های موجود در باشگاه بدنسازی کارکرد و تاثیر یکسانی ندارند. واقعیت این است که اگر بدانید کدام دستگاه برای شما و هدفتان بهتر است، می‌توانید بدنسازی را با محصولی انجام دهید که کالری بیشتری را در زمان کمتر بسوزانید.

بنابراین قبل از تصمیم گیری قطعی، به گزینه‌های دیگر نیز توجه کنید. در ادامه با دستگاه‌هایی ایروبیک از باشگاه بدنسازی آشنا خواهید شد که ما آن‌ها را بر اساس “تاثیر مفید” (سوزانده شدن بیشترین کالری در کمترین زمان)، “کارآیی” (چگونه با تمرینات بدنسازی روزانه شما مطابقت می‌کند)، و “قابلیت دسترسی” (مشهور بودن و موجود بودن در باشگاه‌های محلی) رتبه بندی کرده‌ایم:

  • ُسینا عبدی

شناشنا جزء آن دسته از ورزش‌های قدیمی، مفرح و محبوب بحساب می‌آید که چه بصورت تفریحی و با دوستان و یا بصورت حرفه‌ای سبب افزایش استقامت و شادابی بدن می‌شود. حتی اگر بصورت حرفه‌ای شنا نکنید همان در آب بودن یا باصطلاح همان آب بازی هم می‌تواند تاثیر بسزایی بر روحیه افراد داشته باشد و یا حتی راه حلی باشد برای کاهش وزن و رسیدن به اندامی مناسب.

  • ُسینا عبدی

 لاغری زانو

لاغر کردن زانو نیاز به تمریناتی دارد که بر روی عضلات پا تمرکز می کنند. اغلب افراد دارای اضافه وزن چربی های اشباع شده ای در ناحیه شکم و پاهای خود دارند. برای از بین بردم چربی های دور زانو تنها یک تمرین وجود ندارد که آن قسمت از پا را لاغر کند، بلکه تمام ناحیه پا را درگیر خواهد کرد.

تناسب اندام شامل تمامی قسمت های بدن می شود که بدون شک داشتن پاهایی متناسب با باقی اندام بر زیبایی اندام اضافه خواهد کرد. متاسفانه به دلیل نوع سبک کاری و زندگی افراد زیادی زمان کافی برای رفتن به باشگاه ندارند یا مادران خانه داری که برای مراقبت از کودکان خود نمی توانند راحت به باشگاه بروند.

این افراد می توانند با تهیه برخی از وسایل یا بدون آن ها مدت زمانی را برای انجام تمریناتی در خانه یا بیرون منزل به آن اختصاص دهند تا به مرور شاهد کاهش سایز در ناحیه زانو و ران های خود باشند.

  • ُسینا عبدی